Kişiselleştirilebilir, hızlı, sade ve pratik arayüzlü yepyeni bir platform GO 3 ile iş uygulamalarınızı 3. boyuta taşıyın!
Uyumlu yapısı sayesinde; dağıtım, inşaat, eğitim, tekstil, medya, sağlık ve daha bir çok sektörden işletmenin ihtiyaçlarını eksiksiz karşılayarak iş süreçlerinizi hızlandırır.
MOBIL UYUMLU
Logo GO 3’ün sanal klavyesi ile bütün işlemlerinizi dokunmatik ekranlı notebook ve tabletlerden de kolaylıkla yapabilirsiniz.
E-DEVLET UYGULAMALARIYLA UYUMLU
GO 3; e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv gibi e-Devlet uygulamalarıyla tam entegre olarak çalışır.
SADE VE PRATIK ARAYÜZ
Logo GO 3’ün kullanıcı dostu arayüzü ile kolay ve hızlı şekilde veri girişi yapabilir, rapor ve uygulamalara kolayca ulaşabilirsiniz.
ESNEK PLATFORM
Logo İş Ortakları’nın geliştirdiği uygulama (APP) ve widgetları ekleyerek fonksiyon kümesini ihtiyaçlarınıza göre genişletebilirsiniz.
İŞ ZEKASI, CRM VE BORDRO ÇÖZÜMLERI ILE ENTEGRASYON
GO 3 ile kusursuz entegrasyona sahip olan Logo Mind Insight ile farklı kaynaklardan elde edilen verileri detaylı analiz edebilirsiniz. Satış-Pazarlama veya teknik ekiplerinizin randevu, görüşme, teklif, satış gibi iş süreçlerini ise Logo CRM üzerinden GO 3 ile bütünleşik olarak takip edebilirsiniz. GO 3 ile entegre çalışan Bordro Plus’ı kullanarak da sicil ve ücret yönetimi gereksinimlerinizi tam anlamıyla karşılayabilirsiniz.
ÇOK YÖNLÜ İŞLEVSELLIK
GO 3 ile Finans, Muhasebe, Satış, Satın Alma, Stok Yönetimi, Raporlama gibi bir çok işlemi tek uygulama altında, rahatlıkla kullanmanızı sağlar.
HIZLI
En çok kullandığınız fonksiyonları, size özel masaüstüne kısayol tuşu olarak tanımlayıp erişim ağacında kaybolmadan yaparak işlemlerinizde hız kazanabilirsiniz.
WINDOWS 10 ILE UYUMLU
GO 3, Microsoft’un Windows 10 işletim sistemi ile de uyumlu çalışma imkanı sağlar.