HİZMETTE, DESTEKTE SINIR YOK!

Destek ve Eğitim hizmeti, LOGO ürünlerini kullanmaya yeni başlayan ya da uzun yıllardır kullanan; fakat desteğe ihtiyaç duyan şirketlere verilmektedir. Destek kapsamı şirketin ihtiyaçlarına göre belirlenir, tüm modellerde ya da sadece bazılarında destek hizmeti sunulabilir. İyileştirme ve geliştirme çalışmaları da bu hizmet kapsamında yer alır. Herhangi bir süreçte iyileştirme istenildiğinde, ihtiyaçlar analiz edilip talep sahibine süre ve maliyet bilgisi aktarılır, karşılıklı mutabakata varıldığında çalışmaya start verilir.

Destek hizmetimiz 7/24 ya da hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri içinde olmak üzere paket halinde sunulur. 7/24 destek paketinde size mesai saatleri dışında ulaşılabileceğiniz bir telefon numarası verilir.

DESTEK HİZMETLERİ

Telefon Destek:

Bu hizmet kapsamında LOGO kullanıcılarına basit sorunların çözümlerinde telefonla yardımcı olunur, internet üzerinden destek verilir ve gerekli olduğunda doküman gönderilir.

Periyodik Ziyaret Destek:

Periyodik müşteri ziyaretleriyle kullanılan ürün ve çalışma ortamı gözden geçirilir, gerekli önlemlerin alınması yolunda önerilerde bulunulur ve gerekli durumlarda sisteme müdahale edilir.

Çağrı Bazlı Yerinde Destek:

Destek uzmanıyla LOGO kullanıcısı arasında mutabakat sağlanır ve belirlenen süre içinde hizmet sağlanır. Sistem çalışmıyorsa ya da acil müdahale gerekiyorsa en geç 4 saat içinde sorunun çözümü için yerinde destek verilir.

Online Destek:

Uzaktan erişimle şirketlerin sistemlerine bağlanılarak anında sorun belirlenir ve çözüme ulaştırılır.

 

UnoSoft Online Destek Merkezi’nde LOGO ürünleriyle ilgili tüm dokümanları ve en güncel sektör haberlerini bulabilirsiniz.